Por motivos A B C no conduciré esta moto.
No hemos llegado a un acuerdo.
Cada vez se cierra más el circulo y sólo quedan tres "serias" candidatas:
Suzuki Vstrom 650, BMW GS800 y la nueva KTM 1190
El talón de Aquiles en este caso es el servicio post-venta en el viaje.
Cómo actuarían si tengo un problema en algún país lejano?
Y los repuestos? Y la garantía? Y la formación técnica?
Comprar una moto y salir al viaje es muy fácil... cuando no hay problemas.
Pero cuando éstos llegan la cosa cambia y mucho.
Sin garantía post-venta de solucionar los problemas no viajo.
Friday, February 15, 2013
Around the world without Triumph bike
Triumph will definetely not be the brand I go with.
For reasons A B C, I'll not ride on this bike. We have not reached an agreement.
The circle increasingly closes and now there are only three "serious" candidates: Suzuki 650 Vstrom, BMW GS800 and the new KTM 1190
The Achilles heel here is the after-sales service on the trip. How will they act if I have a problem in some distant country? And the parts? And the warranty? And technical training? Buying a bike and going on the trip is easy ... when there are no complications. But when problems arise lots of things will change. Without the post-sale warranty ..I will not travel.